Geoblog.pl    kik    Podróże    praktyki lato 2010    Cinque Terre 2

Cinque Terre 2

WÅ‚ochy
WÅ‚ochy, Corniglia

W Corniglii nie znalazłam wiele ciekawego więc poszłam wzdłuż wybrzeża w kierunku Menaroli. Opisują tę trasę jako długą na godzinę i można ją znaleźć opisaną jedynie w przeciwnym kierunku. Z dość ciężkim plecakiem na plecach zajęła mi koło pół godziny. Faktycznie wszyscy szli z naprzeciwka :-). Widoki nie do opisania.... zapraszam do zobaczenia zdjęć http://picasaweb.google.pl/k.d.kaminska/CinqueTerre#
Roślinność nadmorska, piękne kaktusy i inne cuda. Trasa trochę się wznosi i opada ale jest spokojnym niedługim spacerkiem. Z dzieckiem i w japonkach jak najbardziej do zrobienia. I trzeba się hamować aby nie zrobić tysięcy zdjęć..
Po drodze miejsca do kąpania jednak nie plaża tylko kamienia schodzące do morza z drabinkami, które mnie wprost urzekły :-) Trasa dość nasłoneczniona więc warto mieć coś na głowę. Po drodze można zaleźć punkty z wodą pitną ale tam gdzie można się kąpać nie ma pryszniców.