Geoblog.pl    kik    Podróże    Perugia 2009/2010    żyjemy

żyjemy

Włochy
Włochy, Perugia

żyjemy i mamy się dobrze
mamy mieszkanie na miesiąc, obskurne ale jest :-)
kuchnia i łazienka ze szkoda mówic ale mamy dość duży podwójny pokoj z pieknym widokiem :-)
Bogna ma troche gorzej wiec przesiaduje z nami :-)
szukamy czegos na dalsze 9 miesiecy i mamy juz cos na oku
internet tu mamy ale mialam troche problemow z komputerkiem /stare grube wtyczki ktore nie mieszcza sie w gniazdu i karta do wifi ktora nie obsluguje nowych zabezpieczen i windows ktory konczy zywot.../ ale juz wszystko jest dobrze mam internet i zasilacz dziala
zaczynamy z Bogna jutro kurs intensywny wloskiego ale niestety jestesmy w roznych grupach i drugie niestety ze zakwalifikowalysmy sie na poziom beginer czyli podstawy ale byc moze bedzie to cos w stylu podstawy ale troche cos wiedzacy to sie okaze jutro
mieszkamy 3 min od uniwersytetu dla obcokrajowcow czyli tego gdzie mamy kurs wloskiego
jeszcze nie wiemy co jak i gdzie w zwiazku z naszym studiowaniem od pazdziernika ale powoli probujemy sie orientowac
juz wiemy gdzie jest supermarket i glowny uniwersytet
perugia jest piekna!!!!
mieszkamy w samym centrum cos jak swidnicka czy kuznnicza a z wygladu jak A.... nie pamietam ale to centrum w Atenach gdzie jest Bretos i gdzie mieszkalysmy z Dorotka :-)
troche mniej knajpek ale bardzo waskie uliczki zaulki pizzerie i schody, wszedzie schody
a roznice poziommow sa takie ze bedziemy po roku miec swietna kondycje
do tego naszego centrum nie da sie wjechac autem ale mamy 3 min caly czas po schodach od ulicy /i w tym samym miejscu uniwersytetu/ gdzie mozna podjechac autem
w ogole jezdzenie autem to niezla tutaj zabawa! ale styl wloskiej jazdy nam pasuje i Kuba juz jezdzi jak prawdziwy wloch tzn staje na srodku ronda i duma :-)
winko kosztuje tu od 0,9 euro za fajne lekkie biale w kartoniku, sjesta jest naprawde bo o 12 nie da sie nic robic i wszystkie sklepy i wszystko jest zamkniete
wiec w porze sjesty lezymy przy otwartych oknach i pijemy zimne wino :-)
narazie tyle bo musze isc spac
jutro na 8 zajecia...
trzeba rano wstawac bo tylko wtedy tu jest przyjemnnie :-)