Geoblog.pl    kik    Podróże    Perugia 2009/2010    na dworzec

na dworzec

Włochy
Włochy, Terni

Do Terni pojechaliśmy żeby odwieźć część ekipy a odebrać drugą część. Wszystkie przewodniki mówią że tego miasta zwiedzać nie warto i niewiarygodne jak jest to prawdziwe! Miasto jest okropne! Na obrzeżach fabryki i zabudowania przemysłowe, przy centrum dworzec.. niby nowoczesny ale wyjątkowo brzydka bryła a pomnikiem postawionym na przeciw.. pomnikiem postaci prasy automatycznej.. którą ktoś kiedyś komuś podarował, wielka kolorowa bryła. Główna ulica prowadzi od dworca do Duomo przez parę placyków z fragmentem do wyłącznego ruchu pieszego, po drodze parę bezkształtnych fontann, iglica, urząd miejski, trochę sklepów. Trasa ta znacznie zyskuje gdy już robi się ciemno. Jeśli nieco się zboczy można trafić na nawet miłą uliczkę z kamienicami i knajpkami które robią dość dobre wrażenie. Zjedliśmy w jednej z nich i wszystko było fajnie dopóki nie okazało się że kazano nam czekać na zamówienie przeszło 40 minut. Cóż miasta nie możemy polecać.